چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
3

حوزه/ نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقویت جبهه مقاومت اسلامی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد سبزی، طی سخنانی در اولین یادواره شهدای عشایر استان مرکزی ابراز داشت: عملیات‌های وعده صادق، نمایش اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی، علاوه بر اینکه موجب تقویت جبهه مقاومت شده بلکه سبب عقب نشینی دشمنان از مواضع خود خواهد شد و این یک دستاورد مهم برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمن پیش از اجرای عملیات‌های وعده صادق به شیوه‌های مخالف دنبال تهدید علیه نظام بودند اما با این مهم، عملیات گفتمان آنها از تهدید فاصله گرفت و سمت و سوی آن تغییر کرد.

این نماینده مجلس همچنین با بیان این که هدف استکبار و ایادی غده سرطانی رژیم صهیونیستی علاوه بر مسائل اعتقادی، تشکیل نیل تا فرات و خاورمیانه جدید را داشت، گفت: به برکت وجود غیور مردان ایران اسلامی و جبهه مقاومت تمامی دسیسه‌های آنها نقش بر آب شد و امروز دنیا بداند که تقویت جبهه مقاومت اسلامی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به برنامه‌های مجلس در راستای تسریع خدمات به مناطق روستایی خاطرنشان کرد: مجلس شورای نیز همپای دولت برای تقویت زیرساخت‌های خدماتی در این مناطق توجه کامل داشته اما کمبود بودجه و منابع دولتی مانع از اجرای این تعهدات شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha